Dyrektor Marketingu
Dyrektor Marketingu
Work in a friendly atmosphere!
We are a manufacturer and distributor of gaming accessories, peripherals and consumer electronics. We realize sales in Poland, as well as in foreign markets in more than 40 countries. We use our knowledge and 28 years of experience in cooperation with the largest manufacturers in the industry. We are characterized by dynamic development, pursuit of innovative and out-of-the-box solutions and a high standard of quality of services offered.
Mosina
Your responsibilities:
  • Skuteczne zarządzanie Działem Marketingu (obecnie 15 osób) oraz motywowanie zespołu do osiągania celów.
  • Realizacja zadań wspierających sprzedaż oraz wzrost rozpoznawalności sześciu marek własnych na rynkach polskich i zagranicznych (https://impakt.com.pl/dla-partnerow/marki).
  • Tworzenie komunikacji marketingowej B2B i B2C wpływającej na wzrost sprzedaży marek własnych.
  • Poszukiwanie i kreowanie rozwiązań oraz narzędzi pozwalających zwiększyć efektywność i jakość procesów z obszaru marketingu.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym wyznaczanie i rozliczanie KPI (np. z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, studiami produkcyjnymi).
  • Efektywna współpraca z innymi działami firmy (dbanie o prawidłowy przepływ informacji i usprawnianie procesów).
  • Zarządzanie budżetem marketingowym (przygotowywanie, kontrola realizacji, analiza odchyleń oraz rekomendowanie działań optymalizujących).
  • Sporządzanie analiz strategicznych.
Our requirements:
  • Doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym Działem Marketingu (pracującym stacjonarnie oraz zdalnie).
  • Poparte sukcesami doświadczenie w zakresie marketingu produktowego.
  • Znajomość narzędzi marketingowych (online i offline) pozwalająca na skuteczne rekomendowanie działań i zarządzanie zespołem.
  • Umiejętność tworzenia i implementacji strategii, planów wsparcia, budżetów i harmonogramów.
  • Doświadczenie we współpracy z mediami, agencjami reklamowymi, agencjami PR, studiami graficznymi, domami badań marketingowych.
  • Proaktywna postawa w poszukiwaniu rozwiązań i optymalizacji działań marketingowych.
  • Kreatywność i innowacyjność.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Additional qualifications:
  • Wykształcenie kierunkowe w zakresie np. marketingu, zarządzania zespołem, marką/produktem.
We have prepared for you
Private medical care with Medicover
Group insurance
Modern office
Language courses
Medicover Sport card
Family picnics and team building trips
Professional training
Flexible working hours
Dedicated discounts for employees
More than a workplace
Get to know us better and become part of our team!
We adapt to you
Consent
Details
About
This site uses cookies
We use cookies for the proper operation of the site, to personalize content, to offer social features and to analyze store traffic. Please see our privacy policy for details. Do you agree to the use of cookies?